Известие

Collapse
No announcement yet.

Предницата ми е тотална "юфка" , дайте 1-2 съвета?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Моите тампони нито са смазани, нито ги смазвам, нито скърцат.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Моите тампони нито са смазани, нито ги смазвам, нито скърцат.
      Така трябва. Почват да скърцат, когато гумата се износи и метала в гумата е деформиран.
      Когато има нужда от смазване обикновено слагат смазка в опаковката и на евтини части, като карета и маншони например.
      И там не е защитено по никакъв начин от от прах, кал и пясък и става супер яка шлайф паста като се смаже.
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:15.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Моите тампони нито са смазани, нито ги смазвам, нито скърцат.
        И ще искарат много по малко от кола със смазани тампони. Но наблюденията са ви от вашите коли и още някоя и друга и дотам Колега Еко докарай я тая 166ца да я чекнем безплатно колко е перфектна и ще документираме, че много самостоятелно подържани автомобили са тотален леш
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #49
          Макар че ви познавам и тримата и ви уважавам,този път Еко и Лорда са в грешка.
          Качествения горен носач е смазан фабрично по простата причина че втулката "лагерува" в гумата.На звездички е защото това е начина да задържа смазката.За това и полиуретановите и паурфлекса също имат подобни канали,звездички за да задържат максимално време смазката.Когато втулката остане без смазка започва да "яде" гумата почти винаги на едно място и изтърква с бързи темпове въпросните звездички.Триенето става доста сериозно и от там идва въпросното скърцане.Купувал съм и смазани и не смазани тампони.Както нови горни носачи по същият начин.Така че не се карайте за пореден път за глупости.
          Ще изиграя моста на дружбата

          П.П. За това и стана така модерна морската грес,щото при сериозен пробег,сухия тампон разгонва фамилията на шарнира за има няма половин година.
          Last edited by Linkestis; d.m.y г., 14:00.
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #50
            Може някой да е слагал смазка за по лесно набиване.
            Стария носач няма смазка, итн няма смазка, ама да кажем - китайски, моог няма смазка. Смазката не би оскъпила продукта драстично за да се спестява.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #51
              Мариане, в машиностроенето съществуват някои основни принципи, които добрите конструктори са се научили да спазват.
              Такова нещо като триене на гума в метално гнездо и смазване на контактните повърхности НЕ се практикува!
              А за да не се износва гумата, скърца и пр. не трябва да има степен на свобода там (Гумата не трябва да се движи спрямо леглото си).
              Може фабрично да има сложена смазка, но тя служи за да може тампона да застане в равновесно положение след сглобката на окачването и в последствие фабричната смазка се изпарява и никъде в ръководството за подръжка не е описана процедура за смазване.
              Това със звездичките си е твоя интерпретация. Ако трябваше да се задържа смазка, щяха да се приложат други доста по-ефективни способи, като канали и пр.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Може някой да е слагал смазка за по лесно набиване.
                Стария носач няма смазка, итн няма смазка, ама да кажем - китайски, моог няма смазка. Смазката не би оскъпила продукта драстично за да се спестява.
                Ти си бахти дървения философ !
                Не можеш ли да преглътнеш факта,че може други хора да разбират повече от теб !
                Десет човека ти казаха, че трябва смазка !!!
                Отделно ти обясниха, че тампона не работи на усукване,а на лагеруване !
                Продават се тампони със и без смазка - въпрос на избор !
                Нищо на пазара не може да сравняваш с фабрично поставеното !
                И хората на запад карат по 150 000 км без проблем защото имат пътища !

                Поздрави
                Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                Comment


                • #53
                  Ти прочете ли поста над твоя?
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #54
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...=61242&page=31
                    Виж един носач, който не е гресиран при монтажа и си отговори дали има нужда от грес или не?!Носача е от моята кола и на една година.Когато отворих новият за да го гресирам имаше някъкви бегли следи от някъква бяла грес, но защо не е сложено повече-най вероятно ги правят в някой гараж -ATEC!!!
                    И TRW да е , ако няма грес ще се изпили по същият начин.
                    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Ти прочете ли поста над твоя?
                      Четох пост на човек който хал хабер си няма от : физика ,химия, конструкции, иновации и тн и тн !!!

                      А от поста му личи ,че не е виждал разглобен тампон , не знае конструкцията на окачването, не знае въпросните носачи какъв ход правят, накъде го правят и защо го правят !!!!!!!

                      Но това ,че е написал пост правили го компетентен ???
                      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                      Comment


                      • #56
                        Как го прецени без да знаеш нищо за него? Излизането от добрия тон значи единствено безсилие.
                        Левия ми носач е на над 50 000 км и няма смазка.
                        Защо ли още е здрав?
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Мариане, в машиностроенето съществуват някои основни принципи, които добрите конструктори са се научили да спазват.
                          Такова нещо като триене на гума в метално гнездо и смазване на контактните повърхности НЕ се практикува!
                          А за да не се износва гумата, скърца и пр. не трябва да има степен на свобода там (Гумата не трябва да се движи спрямо леглото си).
                          Може фабрично да има сложена смазка, но тя служи за да може тампона да застане в равновесно положение след сглобката на окачването и в последствие фабричната смазка се изпарява и никъде в ръководството за подръжка не е описана процедура за смазване.
                          Това със звездичките си е твоя интерпретация. Ако трябваше да се задържа смазка, щяха да се приложат други доста по-ефективни способи, като канали и пр.
                          1. Ако всички инженери и учени бяха праволинейни сега нямаше да има коли. И слънцето щеше още да се върти около земята !
                          2. Триене на гума в метал се практикува в много авточасти и не само ! Използва се филм (смазка) за да се намали триенето. В някои случаи се използва гресьорка.
                          3. Когато гумата не трябва да се движи около леглото си - просто отливат гумата около втулката ! Гумата става статична ! При нашета конструкция е неприложимо.
                          4. При положение,че тампона не е отлят около втулката защо му е да застава в каквото и да е положение, все пак е кръг. ( какво е равновесно положение ) Как една смазка се изпарява не мога да си обясня и нямам отговор. Никъде в ръководството не пише, че има авточасти различни от части за първично вграждане - оригинал.
                          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                          Comment


                          • #58
                            Утре да не се разпищиш - еко помагай имам проблем, защото в Пловдив нямате един свестен сервиз.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Утре да не се разпищиш - еко помагай имам проблем, защото в Пловдив нямате един свестен сервиз.
                              Ко речи, ко ?
                              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                                1. Ако всички инженери и учени бяха праволинейни сега нямаше да има коли. И слънцето щеше още да се върти около земята !
                                2. Триене на гума в метал се практикува в много авточасти и не само ! Използва се филм (смазка) за да се намали триенето. В някои случаи се използва гресьорка.
                                3. Когато гумата не трябва да се движи около леглото си - просто отливат гумата около втулката ! Гумата става статична ! При нашета конструкция е неприложимо.
                                4. При положение,че тампона не е отлят около втулката защо му е да застава в каквото и да е положение, все пак е кръг. ( какво е равновесно положение ) Как една смазка се изпарява не мога да си обясня и нямам отговор. Никъде в ръководството не пише, че има авточасти различни от части за първично вграждане - оригинал.
                                Както сам ме определи, като човек, който хал хабер си няма от нищо, защо ме цитираш и искаш да ти обяснявам що е това изпарение на смазка или равновесно положение на тампон.

                                Жив и здрав бъди!

                                За такива като теб не си струва повече да си пиля клавиатурата.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X